torsdag 17 september 2009

Tigertatuering

Med en nygjord tatuering på ryggen är det bäst att ligga på magen åtminstone den första natten. Förra gången kom jag på den briljanta idén att sova med en t-shirt på mig för att kringgå problemet, med följden att t-shirten satt fast på morgonen och fick duschas av.

Denna gång låg jag ömsom på magen och ömsom på sidan. När jag inte kunde somna och började få ont i ryggen, tänkte jag att jag skulle ligga på ryggen "en liten stund". När jag vaknade på morgonen fanns det ett avtryck på lakanet. Coolt!, tyckte jag (men ingen annan i familjen). Jag tyckte det var minst lika fint som "Veronicas svetteduk". Det gick bort i tvätten sen.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Grrrr! Rivigt värre!

T. Tiger sa...

Tatueringen verkar inte vara nått vidare bra, den verkar grrrrreat!