torsdag 11 juni 2009

Allt och lite till

Ibland drömmer jag knäppa grejor som alla läsare vet, men nu pallar jag inte skriva om att jag drömde att jag var i Åre som låg vid Kullen så man kunde åka Pågatåg dit. Jag höll på att missa sista tåget hem för jag hade bara 75 kr laddat på rabattkortet men det kostade 150. Det får räcka med denna korta sammanfattning. Med hjälp av foton slipper man lägga ut texten så mycket:


Babylon på ett brunnslock, ja jag säger då det. Burn Babylon, burn.



Den berömda bananskalsätande kaninen, nu på bild!



Love och Miranda på Sonic Youth etc. - Sensational fix. Gå bums till Malmö konsthall!



Lodjur, vy från ovan.



Storkar mot photoshoppad rosa himmel.



Wooden ShjipsLoppen, keyboardisten och trumslagarkillen.



Wooden Shjips igen.



...och igen.



...och sista. Stackars de som missade detta. Oförlåtligt.

1 kommentar:

Daniel sa...

Attans att jag missade det.