måndag 16 februari 2009

Drömmar om Kiss

Jag drömde inatt att jag skulle se Kiss på Ishallen i Malmö (inte den nya arenan). Det skulle börja klockan 19 så jag tänkte att det räcker att vara där en kvart innan för jag hade ju biljett. För att fördriva tiden gick en runda runt kvarteret och blev genomblöt för att det ösregnade. Efter rundan gick jag med blöta kläder till ishallen, men då hade det slutat regna. Det var fullständigt kaos, för utanför var det fullt av folk som ville köpa biljetter till den utsålda konserten, och inne var det ingen ordning i numreringen av platserna. Folk gick omkring på läktarna och letade efter sin plats, numreringen verkade helt slumpmässig. Exakt 19.00 började Kiss spela fast publiken gick och letade efter sina platser.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha rolig dröm!

Anonym sa...

Heh, skön dröm.